Kaymakamımız Başkanlığında İlçe İnsan Hakları Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi.

Salihli İlçe İnsan Hakları Kurulu Haziran ayı toplantısı, Kaymakam Ali Güldoğan başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Kaymakamımız Başkanlığında İlçe İnsan Hakları Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi.

Salihli İlçe İnsan Hakları Kurulu Haziran ayı toplantısı, Kaymakam Ali Güldoğan başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Toplantıda, insan haklarının korunması ve geliştirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Kurumlar arası iş birliğinin artırılması ve farkındalık çalışmalarının güçlendirilmesine yönelik konular ele alındı.

Toplantı kapsamında ayrıca, 1-7 Haziran 2026 Çevre Haftası etkinlikleri dolayısıyla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilçedeki okullarda düzenlenen resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.

Kaymakam Ali Güldoğan, çevre bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemine dikkat çekerek, çocukların doğaya karşı duyarlılığının ve farkındalığının daha yaşanabilir bir gelecek için büyük önem taşıdığını ifade etti.

İnsan hakları bilincinin geliştirilmesi kapsamında çevre hakkı konulu resim yarışmasına katılan tüm öğrencileri tebrik eden Güldoğan, dereceye giren öğrencileri kurul toplantısında ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirterek başarılarının devamını diledi.