Kaymakam Güldoğan ADEM’in Aşure Programına Katıldı
Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan, Aile Destek Merkezi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programına katıldı.
Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan, Aile Destek Merkezi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programına katıldı.

Programda kursiyerler ve vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Güldoğan, katılımcılara aşure ikramında bulundu.

Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemli simgelerinden biri olan aşurenin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirten Güldoğan, programın düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Aile Destek Merkezi’nde gerçekleştirilen program, vatandaşların katılımıyla samimi bir atmosferde tamamlandı.



admin
